Kurtka jeansowa malowana ręcznie z pawiem, prezent dla kobiet.

Dostawa i zwroty

Dostawa

1.1. Sprzedawca potwierdzi termin dostawy (w tym również numer przesyłki) przez wysłanie powiadomienia o wysyłce na adres e-mail Klienta wskazany w Moim Koncie lub w formularzu rejestracyjnym (formuła „Zamów bez rejestracji”). Dostawa będzie miała miejsce od 2 do 4 dni roboczych, nie później niż 30 dni od dnia Potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę, chyba, że Sprzedawca i Klient uzgodnią inaczej w chwili składania Zamówienia. Miejscem dostawy będzie miejsce wskazane w Potwierdzeniu Zamówienia. Sprzedawca będzie dostarczać Produkty jedynie na terytorium Polski. Ze względów praktycznych Sprzedawca może dostarczyć Produkty z tego samego Zamówienia oddzielnie, o czym Klient zostanie poinformowany w powiadomieniu o wysyłce.

1.2. Sprzedawca podejmie należyte starania, by dostarczyć zamówione Produkty w terminie określonym w powiadomieniu o wysyłce. W przypadku, gdy dostawa Produktów nie jest możliwa w terminie określonym w informacjach o dostawie Zamówienia, zastosowanie będzie miał pkt 5.11 Ogólnych Warunków Sprzedaży.

1.3. Produkty będą dostarczane przez firmę kurierską wybraną przez Sprzedawcę. Klient może sprawdzić status dostawy przy użyciu numeru przesyłki dostarczonego Klientowi w powiadomieniu o wysyłce.

1.4. Dostawy są przeprowadzane jedynie w dni robocze, z wyjątkiem sobót. W przypadku, gdy terminem dostawy określonym w informacji o dostawie Zamówienia jest sobota, niedziela lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, dostawa będzie mieć miejsce w następnym dniu roboczym.

1.5. Ryzyko przypadkowej straty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Klienta po dostawie Produktu Klientowi.

1.6. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu Produktu dostarczonego przez firmę kurierską i niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy o oczywistych i widocznych wadach Produktu wynikających z transportu. Jeśli Produkt jest uszkodzony, Klient powinien złożyć reklamację opisującą stwierdzoną wadę zgodnie z pkt 3 Zwrot wadliwych produktów (Procedura składania reklamacji). Klient powinien złożyć reklamację także, jeśli po dokonaniu dostawy zauważy, że Produkt posiada wady wynikające z transportu, które nie były widoczne i oczywiste w chwili dostawy.

1.7. W przypadku, gdy paczka zawiera więcej niż jeden Produkt, zwrócony powinien zostać jedynie Produkt uszkodzony, jeżeli uszkodzony Produkt jest sprzedawany w zestawie, Produkt powinien zostać zwrócony wraz z całym zestawem akcesoriów. W takim przypadku koszty transportu uszkodzonego Produktu poniesie Sprzedawca. Sprzedawca jest zobowiązany do wymiany Produktu na nowy, który jest zgodny z Zamówieniem oraz do dostarczenia Produktu na koszt Sprzedawcy. Jeśli zwracany Produkt nie jest dostępny, Sprzedawca zwróci wszelkie płatności Klientowi. Jednakże Sprzedawca i Klient mogą również uzgodnić, że Klient może zamówić inny Produkt, który jest dostępny. W takim przypadku, (i) gdy cena wybranego przez Klienta Produktu jest niższa, wówczas Sprzedawca zwróci Klientowi różnicę między cenami Produktów -, natomiast (ii) gdy cena wybranego Produktu jest wyższa, wówczas Klient zobowiązany będzie do dopłacenia Sprzedawcy różnicy między cenami Produktów. Dodatkowo, w przypadku, gdy uszkodzenie Produktu zostanie wykryte na późniejszym etapie, Klient powinien również poinformować o tym Sprzedawcę i działać zgodnie z procedurą składania reklamacji opisaną w pkt 3.

Zwroty i wymiana

Skontaktuj się ze mną w ciągu 14 dni od daty dostawy.

Odeślij produkty w ciągu 30 dni od daty dostawy.
 

Nie akceptuję wymian ani anulowań.

 

Skontaktuj się ze mną w razie problemów z zamówieniem.
 

Następujących produktów nie można zwrócić ani wymienić.

 

Z uwagi na ich specyfikę, z wyjątkiem sytuacji, gdy zostaną dostarczone uszkodzone lub wadliwe, nie akceptuję zwrotów następujących produktów:
  • Zamówienia specjalne lub spersonalizowane ( dotyczy również odzież malowanej na podstawie wysłanego zdjęcia. ) 
  • Artykuły osobiste (z przyczyn zdrowotnych/higienicznych)
  • Produkty w promocji
  •  
Warunki zwrotu produktów.
Kupujący ponoszą koszty odesłania produktu. Jeśli produkt nie zostanie zwrócony w pierwotnym stanie, kupujący będzie odpowiedzialny za ewentualną utratę wartości.

custom@rekarobione.pl

+48 530 24 11 11

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

Dostawa

Zwroty i wymiana

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.